Realizacja zamówienia

Ile trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależy od jego rodzaju, większość zamówień realizujemy w ciągu 1-3 dni roboczych. Wyjątkiem mogą być zamówienia indywidualne – w takim przypadku czas realizacji ustalany jest indywidualnie.

Czy mogę anulować lub zmienić swoje zamówienie?

Jeżeli zamówienie nie zostało przekazane do realizacji, to można je zmienić lub anulować. W takim przypadku skontaktuj się z nami.

Czy realizujecie zamówienia indywidualne?

Tak, wykonujemy zamówienie nietypowe i indywidualny.

Dostawa i płatność

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie.

W sklepie istnieje kilka metod płatności: przelew tradycyjny, szybkie płatności online, BLIK.

Czy otrzymam fakturę za zamówienie?

Tak. Aby otrzymać fakturę lub proformę, należy podczas składania zamówienia, zaznaczyć pole dotyczące otrzymania faktury. Następnie należ podać NIP oraz pozostałe dane firmowe. Faktura lub proforma zostanie automatycznie wysłana na adres email podany w zamówieniu.

Czy możliwa jest dostawa do punktu?

Tak, dostarczamy paczki do punktów i automatów InPost.

W jaki sposób pakowane są paczki?

Większość paczek pakowana jest w kartony lub tekturowe tuby. Mniejsze materiały mogą być dostarczone w kopertach.

Czy dostępna jest płatność za pobraniem ?

Płatność za pobraniem nie jest dostępna.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, zamówienie można odebrać osobiście w naszej siedzibie.